onsdag den 21. august 2013

4 dage til afrejse!

Synes det er vildt hvor hurtigt tiden er gået. Synes det virker som igår at jeg sad i bilen på vej hjem fra skole og snakkede med min far om at jeg gerne ville på High School i USA efter 9. klasse.  
Ligefør sad jeg og flippede ud over at der kun var 100 dage til afrejse og skrev til min værtsfamilie hvor spændt jeg var. Nu er er der kun 4 dage til. Jeg kan tælle dagene på en hånd nu. Det hele er så urealistisk lige nu.
I lørdags fik jeg stress over hvor snart det var at jeg skulle rejse. 8 dage inden. Jeg plejer ellers aldrig rigtigt at være i god tid. Blev færdig i dag, min mor var selvfølgeligt super sød og hjælpe med at sortere i de lidt for mange sæt tøj jeg havde fundet frem. Vi fik det til at fungere. Alt er købt ind. Mangler måske lige en pose lakridser eller to. 

Jeg glæder mig sådan til at møde min søde værtsfamilie. De virker virkeligt som nogle af de skønneste mennesker. Jeg er selvfølgeligt ked af at skulle sige farvel til min familie herhjemme, vil jo savne dem mere end noget andet. Men det bliver bare så skønt at komme afsted. Har snakket om USA i nærmest 2 år nu, og nu sker det endeligt! Kan virkeligt ikke fatte det. Er lidt i chok over hvor snart det egentligt er, hehe. 
Noget jeg har svært ved er at skulle forlade min hund på lørdag når min familie og jeg tager til København for at hygge sammen en sidste gang inden afrejse. Hvis det stod til mig, så tog jeg ham med...

Jeg vil gerne lige sige tak til alle venner og familie for alle de søde hilsner, gaver, videoer og alt andet jeg har fået af jer inden afrejsen. Det betyder rigtigt meget og er rigtigt glad. Tak for al opmærksomheden med afskedsfester osv :-) 


Super  klar til afrejse. Næste skridt er bare selve turen derover! 
Glæder mig til det bedste år i mit liv begynder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar