søndag den 11. august 2013

Afskedsfest

Tiden flyver virkeligt afsted, og nu er en stor del af mine venner og veninder taget på efterskole. Jeg ønsker virkeligt dem alle det bedste år i deres liv, jeg ved at de alle vil klare sig godt på deres efterskoler, de er alle noget ganske særligt og har et hjerte af guld. 

Igår aftes (den 10. august) holdte jeg afskedsfest for nogle af mine tætteste venner. Jeg kan ikke takke jer alle sammen nok for den bedste aften længe! Kunne ikke have tænket mig en bedre aften. 
Jeg vil også sige mange tak til alle der har været med til at lave den søde video til mig. Smiler stadig ved tanken om at jeg har så gode venner og familie. Havde virkeligt ikke set den komme! Mange tusinde tak. I er alt for skønne alle sammen. 

Aftnen forløb meget med bare at spise, snakke, hygge, gåture og kortspil. En perfekt og uforglemmelig aften med nogle af de mennesker jeg elsker aller højst. 

Kan ikke fatte jeg rejser om 2 uger, det er virkeligt så urealistisk lige nu. Jeg ved det bliver det bedste år nogensinde og kan slet ikke vente! 

Lige nogle enkelte billeder fra igår (muligvis halvfjollede billeder, men det beskriver meget godt mine venskaber med mine venner):






1 kommentar: