søndag den 29. september 2013

Go Portagers!

Så det med High School og School Spirit er lige mig. Elsker hvor meget folk går op i tingene her. Ikke kun med fodbold, men at der er så mange ting som alle støtter hinanden i. Elsker at tage ud og støtte mine venner når de spiller kamp. Feks er jeg noglegange ude og se mine veninder spille volleyball, og er også ude og se vores andet fodboldhold når jeg har tid. 
En hel del tager ud og støtter hinanden ved hinandens kampe, det er helt fantastisk.
I fredags var jeg så med til min første udekamp mod Manistees katolske skole. Det var deres Homecoming Game, så det var vildt spændende at se, eftersom at vi jo har vores den 11.! Glæder mig sådan til Homecoming. Anyway! 
Vi fik endeligt lov til at have vores skørt på, juhu! Det var egentligt helt vildt godt vejr den dag, så det var skønt. 
Er ved at forstå lidt mere af amerikansk fodbold, det tager bare lidt tid før jeg kender det rigtigt, haha. 
Og gæt hvad... Vi vandt! Det var helt vildt fedt og der var en skøn stemning! Elsker at være cheerleader! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar