søndag den 8. september 2013

Happy Wheatland!

Vil aller først lige sige hjerteligt tillykke med de 23 (plus 20 måske) år til min alt for dejlige mor! Håber du bliver fejret derhjemme. Jeg tænker på dig hele tiden, og har efterhånden nævnt til en hel del af Onekamas befolkning at min mor har føller idag. Skulle hilse fra en hel del herovre og sige stort tillykke med dagen. Jeg savner dig af hele mit hjerte, specielt dine kram. Verdens aller bedste. 

Har desværre ikke så mange billeder af min mor og jeg på min nye computer, 
så i må nøjes med et af mine yndlings af min mor, mormor og jeg.


Denne weekend har jeg været til musik festival med min værtsfar og mine værtssøstre. Min værtsmor, Susan, kunne desværre ikke tage med da hun skulle arbejde. 
Musik festivalen var vildt hyggelig. Vi tog afsted torsdag, et par timer efter skole. Det tog 3 timer ca at køre derover. Da vi ankom slog vi vores telt op og redte madrasser og soveposer. 
Derefter gik vi på opdagelse. Det var et kæmpe område. Marker, skove. Mega hyggeligt, og perfekt til en festival! Wheatland er en halvlille musik festival der er hver sommer i Michigan. Lidt flippede typer. Hver gang man gik forbi nogen, sagde man "Happy Wheatland!" Mega fedt at prøve sådan noget. Alle er Vi var selv på musikfestivalen fordi min værtsfar skulle spille med sit band om fredagen. super glade og er der fordi de elsker musikken og har en pause fra alt andet end musik. 
Vi var selv på musikfestivalen fordi min værtsfar skulle spille med sit band om fredagen. 
Vi gik tidligt i seng torsdag aften, vi var alle vildt trætte og udkørte.
Fredag sov vi længe, spiste morgenmad og så ud på opdagelse igen. Kl 15 var der dans, så vi gik da selvfølgeligt hen til dansescenen og deltog. Kan nu danse vals! Utroligt nok, haha. Derefter slappede vi igen lidt af og spiste aftensmad. Om aftnen var der selvfølgeligt massere af musik. Jeg gik rundt med Louise og snakkede med en masse forskellige mennesker. Hvorfor ikke? Alle var jo vildt glade og ville gerne snakke med en. Vi fandt det her mega seje sted med neonlys, så vi gik derhen og fik nogle lys, hehe. Vi dansede omkring et bål, der sad en masse mennesker med deres bongotrommer og fyrede den af, så det var mega fedt. 
Lørdag var ret meget det samme. Vi stod op, nåede dog ikke at spise morgenmad, for vi skulle hen og stå i kø til at lave en ti-dye t-shirt. Flippet alligevel. Vi stod ca halvanden til to timer i kø, hader virkeligt at stå i kø... Lavede min trøje stribet i blå, lilla, rød og gule farver. Mega sjovt at prøve!
Derefter gik vi hen og lavede armbånd og andre små ting. Mega hyggeligt. 
Derefter fandt vi noget at spise og satte os hen for at oplade vores mobiler.
Om aftnen dansede vi inde på dansescenen. Mega sjovt. Hvis man dog bare kunne danse.... Efter vi havde danset, gik Louise og jeg lidt rundt og snakkede med al verdens mennesker igen. Havde en hyggelig aften, vi grinte en hel del. Det var rart!

Idag pakkede vi sammen lige så snart vi vågnede og kørte mod Onekama. Vi stoppede efter halvanden times tid for at spise morgenmad. Vi var ca i Onekama ved 13.30-14 tiden. Louise og jeg ordnede vores ti-dye t-shirts og hængte dem op så de kunne tøre. Derefter skypede jeg lige hurtigt med Cecilie, stakkels pige der havde arbejdet hele sin søndag og nu skulle lave lektier, hæ. Savner hende sådan. Da jeg havde skypet med Siller, tog Louise og jeg over til hendes tante, hvis udvekslingsstudent fra Syd Korea næsten lige er ankommet. Hun er mega sød! Glæder mig til at skulle gå i skole med hende. 
Efter en time tog vi hjem igen, for så at tage videre til et CETUSA møde. 29 udvekslingsstudenter fra Onekama og Manistee. Hold da op! Der var 4 andre fra Danmark, så det var rart lige at få snakket lidt dansk igen med nogen face 2 face, i stedet for kun over mobilen eller skype. Det var et hyggeligt møde. 

Nu sidder jeg og laver lektier, har heldigvis ikke særligt meget for. Nogle få opgaver i geometri og en sketch i min sketchbook til art. Overlever nok. Har 45 minutters study hall til at tegne den sketch i, så det gør jeg der. Er alt for træt til at gøre det nu. Kl er 23, og jeg er først faldet til ro nu. Har selvfølgeligt også lige nået at rydde op. Ju-hu, burde få en flidigheds medalje! Eller, vent lidt med det. Vil hellere have den når jeg graduere. Det nok lidt sjovere. 

Smutter i seng nu, synes selv jeg fortjener en god nats søvn. Har sovet i naturen i 4 dage. Har savnet min seng som bare pokker. Specielt fordi jeg selvfølgeligt glemte min hovedpude. Dygtig Anna! 

By the way: Der kommer nyt musik fra selveste Hr Justin Bieber i oktober, så glæd jer! 

Nogle få billeder fra weekenden:








1 kommentar:

  1. Tak for din søde hilsen(*:
    Hippie outfittet klær dig :-)))

    SvarSlet