mandag den 2. september 2013

Hurtig opdatering inden skolestart!

Har fået en rigtig skøn start her i Onekama! Min familie er super dejlig, og folk her i byen er bare super søde! Tror det bliver et rigtigt godt år.

Torsdag var jeg ovre på skolen og få lagt midt skema, som lyder sådan her:

8:00 - 8:50 am: English 12
8:53 - 9:43 am: World History 10
9:46 - 10:36 am: Geometry
10:39 - 11.29 am: Spanish 1
12:34 - 1:24 pm: Study Hall
1:27 - 2:17 pm: Art 9-12
2:17 - 3:10 pm: PE 9-12

Man har det samme skema hver dag hele semestret, men det fint nok, det er nemmere at lære uden ad. Er glad for at have idræt hver dag. Og glæder mig til at begynde på spansk og kunst!

Efter vi havde været henne på skolen, tog min værtssøster, Louise, og jeg på stranden ved Lake Michigan. Det var helt vildt smukt der! Vi hoppede ud fra "the Pier"! Det var vildt fedt! Især når man, som jeg, har ret stor højdeskræk. Der var kun ca 2-2,5 meter ned, men det kan man ikke se når vandet er så klart som det var der. Det var vildt skønt! Jeg er normalt ikke så glad for at bade i andet end pools, men det her var jo ikke havet, det er jo en sø. Så ingen hajer eller noget! Kun små fisk! Og vandet er ikke salt, så det er vildt skønt! Det var bare perfekt!




Efter stranden, tog vi hjem og gjorde os klar til at tage til årets første kamp. Portagers vs Pirates! Vi vandt selvfølgeligt! 40-18 for at være præcis... 




Jeg fik også lov til at møde mine med-cheerleadere, de virker super søde alle sammen! Glæder mig sådan til første træning efter skole imorgen! 
Efter kampen var slut, tog vi over til en dreng der hedder Tucker, som holdte en "velkomstfest" for hans udvekslingsstudent, Simon, fra Sverige. Det var super hyggeligt! Vi var ca 8 mennesker rundt om et bål, hvor vi bare bare sad i timevis og sang og spillede guitar. 

Fredag var jeg ude og spise med min værtsmor, Susan, mine to værtssøstre og deres mormor. Det var vildt hyggeligt. Hun er den ultimative mormor-type og super sød! Derefter fik jeg endeligt købt mit amerikanske sim-kort, så nu har jeg 4G og det hele!

Lørdag var ret meget afslappet i løbet af dagen. Havde jeg godt nok også brug for! Så en film eller to. Om aftnen var jeg ude og spise med Emily, Louise, Caitlin, Kaylan og Kaylans mor. Super sjovt og hyggeligt! 

 
Caitlin, Emily, Kaylan, Louise og mig.

Mine to søde værtssøstre og jeg.

Søndag var jeg ude og shoppe med mine værtssøstre og min værtsmor i Traverse. Det var skønt. Fandt en kjole til det bryllup jeg skal til den 21., så det er super. Fik også købt en mobil oplader til min mobil, så den passer til de her stikkontakter. 

Idag har jeg været hjemme hos Caitlin sammen med Louise. Vi havde en lille spa-dag før skolestart imorgen! Vildt hyggeligt. Caitlin bor på en farm, og de havde de sødeste små kattekillinger! Vi lagde ansigtsmasker, neglelak og valgte vores outfits til første skoledag. 
Da vi kom hjem, snakkede jeg med min mor i et godt stykke tid (altså min rigtige mor, derhjemme i lille DK, haha...), og derefter spiste vi aftensmad. Bagefter aftensmad, tog Louise, Kaylor og jeg ud og købte de sidste ting ind inden skolestart. Notesbøger og sådan. 

Så nu er det bare skolestart som det næste! Super spændt! Senior Year! I'm ready. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar