onsdag den 18. september 2013

Siden sidst

Tilbage efter en travl uge! Har fået en del meldinger om jeg ikke skriver nok på min blog, hæ. Har bare ret travlt med lektier osv. Dette opslag sidder jeg endda og skriver i min art time, men KUN fordi jeg er færdig med at tegne det vi skal. Haha. 
Den sidste uges tid har været super skøn. Har ikke haft hjemve siden onsdag morgen sidste uge - det skønt! 
Har haft cheer-træning hver dag de sidste 2 uger, og denne uge har vi det heldigvis kun 2 gange, men må skippe træningen på torsdag, upsi. Ej, det er ikke en træning. Vi har en ugentlig frokost med fodboldholdet. Vi står som regel for desserten, så det er hyggeligt at være sammen med mine cheer-tøser. De er alle sammen super søde! Nyder deres selskab, de kan virkeligt få en i sit bedste humør.

Sidste uge forløb sådan her:
Mandag - skole, træning, lektier, sove.
Tirsdag - skole, træning, lektier, sove. 
Onsdag - skole, træning, ud og købe flere notesbøger, neglelak og andre ting man nu manglede med mine søstre i Kmart, ud og spise med mine søster på Big Al's; rigtig hyggeligt! Vi delte en sjov form for pizza, som er foldet sammen, og nej - den er ikke indebagt! Ret sjov måde at få pizza på. Aftenbadning på stranden ved solnedgang. Vildt smuk solnedgang! Havde en skøn aften med min familie. Den bedste siden jeg kom! Vi hyggede os og grinte en del. Vandet var ikke særligt koldt når man tænker på at det er september og det var om aftnen. 
Torsdag: skole, hjem til vores træner, Tara, og samle de kager vi alle havde bragt og så transportere det hele over på skolen igen - godt at 16'årige må køre her! Spiste med fodboldholdet, hyggeligt. Derefter var det lektier og så i direkte i seng.
Fredag: skole og så skulle vi cheerleade til min første kamp, YAY! Vi tabte dog kampen, men det var en god aften. Mine veninder fra spansk sad og heppede på mig, haha. De er virkeligt de sødeste tøser nogensinde. Efter kampen gik vi hjem og så ellers bare direkte i seng, det havde været en lang og hård uge.
Lørdag: lørdag sov jeg længe. Det var sygt skønt at få sovet ud! Tog et bad - lige så skønt. Derefter tog jeg med min værtssøster, Emily, og Sunni til Manistee. Der var noget musik (og øl for de voksne). Vi gik ned ad gaderne indtil vi stødte ind i Simon og Dessie, som sad på en café. Vi joinede dem selvfølgeligt. Tror vi sad der i 2 en halv time og snakkede og grinte helt vildt. Ved 6'tiden skulle Simon og Dessie videre, så Emily, Sunni og jeg tog på restaurant. Fik min aller første amerikanske burger! Haha. Derefter gik vi over til musik-teltet og hørte min værtsfar spille. Vi dansede og hyggede os helt vildt. Derefter skulle Sunni og jeg videre til Senior Bonfire. Det var køligt, men vi hyggede os alle sammen rigtig meget. Ved 12'tiden hentede Emily os så igen og kørte os hjem, vi gik i seng lidt efter vi kom hjem.
Søndag: kirke med Sunni, Emily og søde G'ma! (mormor)
Kirken var hyggelig. Ikke det store (har vidst set for mange af Italiens store og flotte kirker til at blive imponeret af Amerikas, haha). Ej, kirken minder ret meget om de danske. Kendte endda en af salmerne, "Amazing Grace". Efter kirke tog vi ud og spiste frokost. Efter frokost smed G'ma af hjemme hos hende (vi skulle selvfølgeligt liiiiige med ind og vise på et kort hvor Danmark og Norge er - hun har familie i Sverige, så hun synes det var sjovt.) Efter en halv times tid hos G'ma, satte vi Sunni af ovre hos hende. Emily og jeg kørte videre over til Susans arbejdsplads. Hun arbejder på en film, så det var ret fedt at være på et filmsæt. Og hvad kan jeg sige? Selvfølgeligt skaffede hun mig en plads som statist i filmen på søndag, hihi. 
Mandag: egentligt bare skole, træning og så lektier. 
Tirsdag: skole, ud og spise med Gerald og Emily på Big Al's (stedet med den sjove pizza), videre over til Susans arbejdsplads igen og møde stjernerne i filmen, bla. Günther fra Shake It Up på Disney Channel. Han virker som en flink fyr. Nede på jorden og glad, præcis som det skal være. Efter filmsættet, kørte vi til Manistee og så Simon og Tucker spille på gaden.  Derefter tog vi Simon og Tucker med os videre til volleykamp - vores skole mod Manistees katolske skole - og støtte vores venner. Det er længe siden jeg har grint så meget som jeg gjorde til den kamp. Tirsdag var en virkeligt god dag, og følte mig virkeligt lykkelig. Havde ikke lyst til at kampen skulle ende. 
Onsdag/idag: Skole - er stadig i skole - og efter skole skal vi så have taget gruppefotos med cheerleading, nok på stranden. Efter vores lille fotoshoot tager Simon og jeg hjem til mig og venter på de andre kommer (Gerald og Jonas og måske også Sunni - Emily er også med, men er allerede hjemme) og ser Forrest Gump. Jeps, jeg tvinger dem til at se Forrest Gump med mig fordi de ikke har set den før. Er ret imponeret over hvor få i Amerika jeg snakker med der ikke har set Forrest Gump. Det er jo en af de bedste film!? Og den handler OM Amerika. Er chokeret haha. 

Det er stort set alt der er sket på det seneste. Undskyld hvis det bliver for kedeligt at læse. I må meget gerne fortælle mig hvad jeg evt kan gøre bedre...

Billeder i løbet af den sidste uges tid:

Solnedgang ved Lake Michigan.


Mine hostparents, Susan og Jamie.




Venner der legede lidt med mit kamera til fodboldkampen.






Cheer 2013.


Tea party hos tante Lea.

Min søde veninde, Quinn.



Onekama High School.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar